Guten morgen

Idag kommer råttmördaren hit..eller rättare sagt om ca 10 minuter!!! Jag hoppas verkligen att den blir tagen på en gång så jag äntligen kan få sova i min säng!! Hittills har jag sovit på soffan med alla lampor och TV:n på..och det börjar nu ta ut sin rätt - Jag är trött och har ont i kroppen!

Annars så har jag bara ett utvecklingssamtal kvar nu -thank you god!!! Alltså jag suger fett på att ha utvecklingssamtal...jag är stel, tycker det är jobbigt att berätta vad som inte är så bra och önskar bara att det hela ska ta slut! Bättre lycka till mig nästa gång.

Men nu måste jag klä på mig här så inte råttjägaren tror att det är MIN mus som han ska fånga! (höhöhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0