Jooråsatteeee

Har ju utlovat bilder från helgen, men kan säga redan nu att that's aint gonna happen! Varje gånga jag försöker så får blogg.se något sepebryt och det ploppar upp typ 40! nya fönstren som det inte går att få stopp på. Så nu vet ni varför.

Annars så måste jag säga att jag fick höra det mest klockrena nånsin från en utav mina 50+ kvinnliga arbetskamrater igår. Vi sitter och snackar relationer när hon klämmer ur sig: Jaa men det bästa vore ju att skaffa sig en sådan där KK, då får kroppen sin del av det fysiska som den behöver ocj jag blir nöjd jag med. Jag gapade av chock då jag aldrig i mitt liv hade väntat mig den mening från henne! Men den är sååå sann och så klockren:)

Faaan jag sitter enetligen på toppen grejer att skriva, men när jag väl sätter mig för att skriva är allt som bortblåst...tror jag måste skaffa mig en sådan där diktafon så jag kan spela in alla smarta grejer som jag tänker på då jag sitter och skiter eller stå i kön på ICA...nåväl, have a  FAB (hatar ordet!!!) tuesday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0