Mm

Jag har kommit på, elle kommit på och kommit på - kommit till insikt med att jag är verkligen duktig på att yttra mig om folk jag egentligen inte känner så väl, ungefär som om jag gjorde det.

Herregud tänk om alla skulle göra det med mig? Tänk alla gånger jag pratat bajs med okända, undra konstiga frågor som hur det egentligen har gått till då snoppen växte ut ifrån kroppen, elle då jag helt enkelt varit på dåligt humör eller för full - om alla sa sitt om mig vad faan blir jag för människa då i andras ögon??

Nää nu är det jag Lina Lucia Maria Andersson som slutar att åsikter om folk! Vem faan tror jag att jag är? Även solen har fläckar, men den dyrkar vi ju ändå så varför inte göra det med vandra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0