Oväntat

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut. Jag tog mig ett glas vin, och jag är alldeles själv! Gillar vanligtvis inte att dricka om det inte är något speciellt som utgång, middag el. dylikt. Men då mitt huvud känts tugnt hela veckan, och möten och utvecklingssamtal har avslöst varandra så kändes det gott och lite halv mysigt att få ta sig ett glas vitt ikväll:)

Hahaha! Jag skrev ett sms till min syster att jag hade målat mina naglar röda, satt och drack ett glas vin och åt godis alldeles allena till så ska det låta och att jag nu verkligen var en ensamstående kvinna!                                                                      


Nu ska jag se Gökboet bara för att göra mig lite psyk!

Kommentarer
Postat av: Elka :)

hehe du vet att bilderna är länkade va :)

2008-05-17 @ 11:04:05
URL: http://elkaljunga.blogg.se
Postat av: Lina

Hahah! jaa såg det nu:) Men va fasen kan ju inte lägga upp egna då blogg.se får bryt då! Man får helt enkelt titta på dem från håll:) ses snart!

2008-05-17 @ 11:15:26
URL: http://luucia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0