Satunge

Min systerson har gått från att ha varit tystlåten i ca 1 år till att bli en satunge! Sen har lärde sig att ta sig fram han busheterna bara ökat. Han gör exakt ALLT som han inte får, och säger man: ajjabajja, Nej Alfred! så tittar han på en, skrattar och gör det ändå. Idag så berättade min syster att hennes sambo hörde att Alfred var inne i köket och sen blev allt helt tyst...Han går in i köket och vad finner han? Joo Alfred har hittat o´boy paketet och mumsar chokladpulver för fulla muggar! Hahha och sedan så får jag ett sms vid middagstid att Alfred har tagit och gömt spagettisleven så de kan inte sleva upp spagettin! HAHA jag ÄLSKAR denna unge!:)

Han är den som kan få de gråaste dagar att bli ljuvligt rosa! Men då kan jag åka hem när han blir jobbig åh;)

image62
Finns det någon sötare?? Mosters stora kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0