Slut på fest

hemma hos mig nu. Känner att mina grannar småstör sig på mig, då de gick från att ha en "häst-laga fina middagar-virka-s-ygardiner-tjej" till att få mig. Det är inte så att de klagat eller så, har inte hört så mkt som ett pip..vet inte riktigt hur det hörs här i huset heller, jag har då aldrig hört några..nåväl, det är ändå ett uppehåll nu hos mitt kribb vad det gäller partäjj.

Annars så firade vi mia igår. Det var middag på Olearys, vin hemma hos mig för att slutligen hamna på Oscar. Har inte varit på Oscar på säkert ett halvår...och det var lika tråkigt som jag minns det. "Gamla" tråkiga människa som inte vet hur man fester, och där det viktigaste för kvällen är hur man ser ut-Give me a brake!!!

Kvällen avslutades på kebabcity med en kebabtallrik -why?!?!Why oh why??? Jag gillar inte ens nattamat, och idag då jag vaknar så känns magen knepig, jag har ingen känsel i tunga pga. vitlöken och jag luktar verkligen därefter...huuuuuua! Och jag kan säga att de "måste se snygga ut hela kvällen" människor glömmer verkligen bort sin image på kebabcity, hahah för shit vad folket grisar!! Det hänger vitlökssås ner till urringningen, sallad i öronen och en tomat på kinden...ganska så roande att se.

Nä nu ska jag "tjejen som stör sig på allt och skriver allt inom snuffar dega i soffan och vänta på att det blir gifflarna"

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)
Ha en bra dag.

2008-05-04 @ 08:58:10
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0