Slut

Jag är helt jävla slut...! Helgen hos elin har varit späckad och jag har nu inga krafter kvar.

Fredagen var för mig totalt jäkla uppochner pga rått/mus incidenten. Jag jobbade till 15 och 1 minut över 15 så tutade herr Hellström och det var dags att bege sig ner till staden. Väl där köpte jag och elin med oss käk till bussen. Jag köpte i särklass den längsta mackan jag någonsin sett!! Kände mig lite som Elvis Presley. Maten mumsade vi i oss på bussen och däckade därefter. Vaknade upp vid Ullånger, och ställde oss frågan:Vem faan bor här.?? Och är det där världens största galge ?? Väl då vi landade i övik blev det ett kärt återseende med min mallan en snabbis för att sedan korka upp ganska så direkt och grabba micken för att sjunga singstar:)

Jag fick sjukt ont i magen då vi var på Olles och fick ta beslutet om att lämna de andra för att bege mig hem. Och det måste även sägas att öviksborna är verkligen 10 år efter i vad det gäller stil. Jag är inte dömmande, folk får se ut hur faan dem vill...och det gjorde dem verkligen:)

Vaknade på lördagen och trodde på allvar att jag skulle bli tvungen att åka in på akuten och operera bort blindtarmen!!! Men efter en stor tallrik vanilj yoghurt och 5 rostade mackor mådde jag genast bättre. Gick en snabb runda på stan där jag införskaffade morsdags present och svettades i vanlig ordning. Hem, dusch, fix, klistra på elin naglar, ångest över hårbestyr, och sen så var vi i väg!

Elin och Kroffe hade hyrt kåren för att fira deras födelsedagar, och det var en sjukt trevlig tillställning. Sing star, snacks och fylla. Även att jag träffade den mest underbaraste människan ever!!!- Bobby. Han förgyllde inte bara min kväll utan hela mitt liv. (guud vad jag pratar om folk som förgyller mitt liv nu, men det är faan sant!) Han beskrev sig själv som en utstött hårdrockare, men han hade reeeeespect. haha jaa lovley var/är han iaf:)

Nu, ligger en pizza i magen och glass ska ner det med. FY FAAN VAD JAG ÄR FIT OCH SNYGG!!!

Kommentarer
Postat av: rikeman

guldgaljen finns med i Guinness Rekordbok // Tommy alias Dennis

2008-05-29 @ 09:46:23
URL: http://rikeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0