Slut

Totalt slut i kroppen är jag! Hade min kortdag i dag, brassade ut till Ica och rusta och köpte mig lite nödvändigheter, kom hem, slängde mig i soffan och vaknade upp NU!oooopss...

Annars så sa jag redan i måndags att denna vecka kommer att bli lång. Har det funnits någon längre vecka?? Nånsin?? Nee...dagarna har gått så sakta och det känns på allvar som att det har gått en månad sedan jag satt på söndagskvällen och sa att veckan skulle bli lång. Varför måste jag alltid ha rätt för??? ;)

MEN! Jag tror jag blivit rånad nu under min sovtur..min ring på högerhand är borta?! Jag som tagit av en del...eller...inbrottstjuv? Jag trort på det sistnämnda.

Gifflarna i kväll..niice:)

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin blogg du har!!

ha en mysig kväll. kram emma

2008-05-08 @ 17:51:25
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0