suck

Vilken start på en ny vecka och dag. Började med att jag har hela natten hört möss/råttor som sprungit i väggarna här, så jag har varit sjukt rädd!! Sen så sov jag över i morse då jag öppnade. Jaa gott folk, min värsta fara har nu slagit in...fy faaaan vad jag skäms!!! Stod två ungar och väntade då jag kom och jag skämdes verkligen ihjäl...så jäkla illa av mig...! Sen så är jag sjuk som en gris..det rasslar i lungorna, och när jag hostar skär det som knivar i bröstkorgen på mig. Snoret rinner och jag svettas som om min kropp vore ett levande vattenfall.

Näää...nu vill jag inte vara med nå mera! Ska dra täcket över huvudet! (nää just det, det går ju inte då jag knappt kan andas som det är nu och för att jag svettas!!) så jag ska ligga här halvnäck och skämmas, hosta och hoppas på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0