Yoo!

Bakis idag? Givet.

Trevlig kväll igår iaf! Så trevlig att jag helt glömde bort tiden och Stinas fest...men hoppas på att det kommer fler tillfällen:)

Skönaste grejen ever fick jag höra från en tjej igår, jag skrattade så jag grät!!:)
Hon berättar att hon och en kompis skulle gå på stadshuset förra helgen. Dem kommer fram till killen kassan och så frågar hon om dem kan få mängd rabatt. Killen hade kollat på dem som ett frågetecken och sagt: Men ni är ju bara två?! Jaa sa tjejen, men vi väger som fem därav borde vi få mängd rabatt - och dem fick det!! HAhaah såå jävla skön tjej:)

En till konstig grej som hände igår var när jag tog en taxi hem. taxichafförerna vet aldrig vart skönsbergsvägen 8 ligger så jag måste alltid säga till när dem ska stanna. Som alltid så gjorde jag det även igår, då säger taxikillen, jaa men jag vet vart du bor...hö??? Vet du?! Jaa..jag har skjutsat dig förut...i november. I NOVEMBER?!?! Vad har killen för superminne egentligen?? Nåväl.

Nu ska jag se nån av filmer jag fått hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0