avundsjuk

Ja men helskotta så avundsjuk jag är på mamma och elkan just nu. På tisdag åker dem båda utomlands, mamma till egypten och elin till thailand. Jag själv åker förmodligen till ICA samma dag för att köpa tröstgodis.

Jag vill oxå!! Jag vill ligga på en strand, känna solen steka min hud och äta färsk frukt för att sedan svalka mig i havet....hur lovley låter inte det?!?!

Var på mittuniversitet idag för första gången, och shit vilken skillnad det var från umeås universitet. I umeå är det folk ÖVERALLT, i korridorerna, i caférna, i biblioteket, överallt. På mittuniversitet såg jag nån stackars sate på bibblan, men inte många fler. Nog är jag fullt medveten om det är mindre här i s-vall och att det inte är en lika stor studentstad, men gud så tråkigt de måste ha det. Det roliga med att plugga i Umeå var just att man lärde känna nya människor i princip varje dag.

Avsnittet om integrering/segregering är iallafall färdigt, så nu är litteraturgenomgånen, inledningen och metoden klar och det känns skönt! V. 49 kommer förhoppningsvis det flesta intervjuer att göras och sen börjar grovjobbet med analyseringen och resultatet.

Charmfest imorn då! Vette tusan hur jag ska ta mig dit....vi ska ju vara där kl 18, men jag slutar 17.30 så alla lär ju har hunnit åkt så sammåkning känns lite långt bort. Kanske att taxi pappa kan ställa upp tro?

Kommentarer
Postat av: Elin

Lovar att ta med lite sandstrand hem till dej sen så du också kan få ligga på playa :)

2008-11-23 @ 17:33:07
URL: http://elkaljunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0