dream a little dream of me

Men alltså allvarligt, mina drömmar är bland de konstigaste och läskigaste jag vet! Vet inte vart allt kommer ifrån!??!

Nattens drömmar:
1. Jag drömmer att jag ska åka till spanien själv, men har glömt passet och insåg att jag inte skulle ha råd med resan då jag sitter på flygplatsen. Men av någon anledning så kommer jag mig iväg ändå. I luften så börjar flyplanet att skaka, det slutar med att vi snurrar runt och jag får hålla i mig i stolen för att inte ramla ur den och det hela slutar med att vi kraschar. Jag är alltså med i en flygolycka!! Men jag klarar mig och lämnas ensam vid vraket. Ingen vill hjälpa mig och jag är helt ensam. Jag följer en familj till ett mörk kvarter i någonstans i Spanien där de har fixat "svarttaxi". Taxin kommer, och hur ser den ut då?? Joo en liten jeep med en båt som släp som vi får sitta i. Men alltså snälla berätta för mig hur jag i hela friden har kunnat drömt detta???

2. Jag drömmer om en killkompis och efter en hård natt med en massa festande så somnar vi i samma säng och vaknar av att hans tjej kommer hem. Jag försöker då hoppa ut genom fönstret men hör henne säga: Lina, jag har redan sett dig... Det hela slutade med efter att vi förklarat att inget hänt och flickvännen i fråga förstod det men var helt knäckt för att hon nyss fått veta att man inte visste om hennes kusin Niklas är kille eller tjej och att han mår jätte dåligt.

Förklaring??

 Andra dagen med Harpo idag och han drar sitt mysbegär till gränsen snart. Jag får inte vara själv i 5 sek!! Sitter jag så ligger han på mig, gärna så att han kan mysa med mitt ansikte. Går jag någonstans så går han under fötterna på mig så jag nästan kliver på honom. När jag gick på toan, så gjorde han det med! Han tar det här med sambo grejen på mer allvar än mig...att man ska göra ALLT tillsammans. Snart kommer vi väl i likadana overaller oxå....;)

NU: dusch, stan, middag, aveny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0