Fest

Det vankas fest ikväll...igen! Jag har nu inte varit ut "frivilligt" en enda gång de senaste gångerna. utan de har varit inflyttningsfester, födelsedagsfester osv.

Men jag ska inte klaga, jag har ju haft kul - trots oändlig ångest!!;)

Sitter på jobbet nu och det är faktiskt lungt. Det är gånger som denna som man skulle kunna jobba jämt! 

Även att två att tjejerna som ska på festen ikväll har skickat sms till och frågat om jag fixa deras hår...ööhh what!?!! visst kan jag fixa, men nån stjärna på det är jag då INTE, blir spännande att se om de vågar sig ut ikväll.

Nu hoppar jag mycket bland olika samtalsämnen, men jag måste berätta att jag ska bli med katt. Inte någon ny katt utan systers Harpo. Han verkar inte må så bra just, så vi ska testa om det beror på boendesituationen, och se om han mår bättre hos mig. Jag hade väl inte tänkt haft någon katt hos mig, men att tacka nej till syster eller Harpo går inte. Han är faktiskt en otroligt mysig katt. Vi får bara hoppas att han klarar av att vara innekatt hos mig, för motorvägen som granne är väl inte det bästa för en nyfiken katt...

Men nu är det två timmars jobb kvar här, innan man ska försöka kränga sig in i ett par strumpbyxor...usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0