Före detta

Gårdagens utgång var riktigt rolig! Det blev lite kaos när vi skulle in på krogen, vissa människor är ju sneakare av naturen och det gör mig grymt förbannad då andra får lida pga deras beteende.

Iaf. Så gick kvällen lite i min fd.pojkväns tecken. Det börjar med att jag träffar på honom utanför aveny och vet som vanligt inte hur han ska bete sig och känner hur jag stör mig på honom nå så jävulskt. Sedan då jag kommer till Oscar så träffar jag naturligtvis på alla hans vänner, och de kan inte prata med mig om någonting annat än just honom. Detta är jag så fruktansvärt less på!!! Jag är less på att alltid bli kallad "hans". Då jag blir presentera för människor så heter ja men det här "D's tjej Lina" .Var enda gång det händer vill jag bara skrika: JAG ÄR INTE HANS TJEJ!! HAR INTE VARIT DET PÅ LÄNGE OCH KOMMER ALRIG BLI IGEN!!!

Jag är min egen person och jag hoppas att folk börjar inse det snart. Vill inte bli kallad hans, fråga mig inte vart han är för jag har ingen aning, säg inte: "Ni hör ihop" , för det kommer aldrig att bli vi igen!!! Och för all del, glöm inte att mitt namn är Lina, och inte D's tjej, jag spyr snart över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0