Hola

Det är fredag
Det är helg
Jag är ledig lördag - söndag!!
Det tackar vi för!

Sitter på jobbet nu och det är fortfarande fel i växlarna så det ringer som f-n och jag får samtal från avdelningar jag inte har en susning om. Men det löser sig!

Inte mkt som känns jobbigt idag då jag ska få hämta mina favvo på dagis idag och vara med han heeel kvällen! Älskar verkligen den pojken mer än allt annat och ändå så är han inte "min". Ska dock inte sticka under stolen att jag är sjukt trött efter att ha lekt med honom en hel dag...så all creds till syrran och magnus som orkar med denna energiknippe till son:)

Men nu måste jag jobba på här...sjuuukt mkt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0