Irri!

Imorse då jag gick till jobbet så gick det en tjej framför mig. Först så trodde jag att hon bara hade strumpor på sig, för att sedan se att det var faktiskt ett par skor. Vi hinner inte gå långt, förrän hon sätter ett finger för en näsborre för att fräsa ut snor ur den andra. VA!?!? Gör man så??? Jag menar jag är inte den som är den, men att fräsa ut snor sådär mitt bland folk är lite för overkill även för mig!.

Nåväl, jag lider som jag sagt av en tvångstanke då jag går  till jobber att jag måste gå om alla som är framför mig. Sagt och gjort, jag stegade om tjejen rätt så fort (YES!) Dock då det blir ett stopp vid övergångsstället så kommer hon ikapp...och jag kan lova att denna tjej led av samma tvångstanke som mig, för shit så småbenen hennes pinnade på, på slutet. Slug som man är så stressade jag henne gärnet istället med att gå ändå hårdare bakom henne så hon hörde mina klackar.

Jag kom till ´jobbet -nöjd! Hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0