Kuslig magkänslig

Jaa, alla som känner mig vet att jag oftar pratar om min magkänslan och hur den till 99% nästan alltid stämmer. Jag vet oftast hur en utekväll kommer att bli, om jobbet blir mitt, vem det är som ringer/smsar trots att jag inte hört av den personen på länge, om killen ifråga är ärlig eller inte. osv.

Iallafall så ska ni nu få två exempel på att träffa folk som jag varit med om.

När jag och Sandra åkte till Oslo i somras så visste jag att J inte skulle vara där för han skulle till Arvika och jobba på Arvika festivalen samma dag som vi skulle komma dit. Iaf, så när vi strövar omkring i Oslo i väntan på att Mallan skulle sluta så säger jag till Sandra att det känns som att vi ska stöta på J, men att jag vet att vi inte kommer det eftersom han den dagen skulle åka iväg. Vi blir akut kissnödiga och virrar omnkring som yra höns inne i Oslogallerian för att hitta en toalett, och till slut, på högsta våningen så finner vi en toa. Då vi kommer ut från toan så möts jag av ett bekant ansikte...J! De hade blivit försenade för att de skulle stanna och handla lite grejer. Men vad var oddsen att vi skulle träffas i Oslo gallerian, som jag kan berätta för er som inte varit där är sjuuukt stor!

Samma sak händer idag. En person jag inte sett på över ett halvår hörde av sig till mig i söndags, och det var väl inge mer med det! Men då jag slutat jobbet idag och skulle bege mig en snabbis till stan för att köpa en ny mascara så smög sig en magkänsla på...det känns som om jag kommer att se E idag. Men jag slog bort tanken, för jag menar jag har ju inte sett människan på stan en enda gång på ett halvår så varför skulle jag göra det idag?
Men det gjorde jag. Då jag är på väg hem så träffar jag på Lisa och stannar och pratar med henne en stund, och vem är det inte som kommer?? Jojjo..mkt riktigt, E.

Vad beror detta på tro?? Vad vill min magkänsla? Erkänn att det är lite halv mysko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0