Lina Lucia Maria Andersson

Jag är segare än segast!! Har skit svårt att komma igång med examensarbetet. Jag skäms över mig själv... Har iaf lyckats ladda ner ett slags office paket nu som jag inte hoppas det är allt för mkt fuffens med. Nu gäller det bara att fatta tangenterna och börja skriva. Mmm...jojjo...borde väl de ja....

Har varit hos Säändra ikväll och skvallrat av mig lite. Sandra själv stackarn fick knappt en syl i vädret för jag hade så mycket att berätta!:) Efter all slit och mödan som hon lagt ner i sin lgh så måste jag säga att mysfaktorn var hög där hemma! Ville nästan...men bara nästan byta ut henne mot en snygging och luta mig tillbaka i soffan hennes. Men för ikväll så dög hon gott och väl.

På tal om att träffas. Elin, Mia och Säändra, nästa fredag tycker jag att vi bokar en middag här hemma hos mig. Vi pratar middag och då är det hela kittet som gäller. Förrätt, varmrätt efterrätt, SNASK och givetvis ett gott vin till det hela, så fixa skjuts hem!! Alltså fredagen den 21/11.

Nu ska jag läsa lite i mina böcker....eller ska jag se brothers and sisters? Svårt val......NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0