Måndag

Igår hade jag nog mitt värsta seriemaraton nånsin! Jag laddade hem alla avsnitt jag missat av brothers and sisters och såg även de senaste. I totalt 6 timmar såg jag avsnitt efter avsnitt, och herre min skapare så bra serien är!!!:)

Justin är för övrigt så jäkla snygg, att jag bara vill hoppa in i Tv:n och säga: Pick me...Love me...Choose me (Som Meredith i greys anatomy säger till Mcdreamy) Inte behöver jag väl säga att jag gillar att se serier va?! ;)

Även att jag måste erkänna att jag har dem absolut bästa och skönaste vännerna. Skrattade igår efter att jag pratat med Elin då vi alltid måste avsluta våra samtal för att nån av oss måste gå på toa. "ööhh..du jag måste sluta nu för jag måste gå på toa"  Lovley!

Bussbiljetten till Umeå på onsdag är nu bokad, jag får fjärilar i magen av tanken då jag kommer kliva av på ålidhem centrum och gå vägen till skolan som jag gått så många gånger. Jag har verkligen längtat tillbaka till Umeå, och det ska bli underbart att få åka dit igen.

Nu: Jobb till 22.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0