Öh?

Jag har drömt att jag och Lars i Idol tog ett bad tillsammans inatt....what?!? Även att vi badad i ett badkar som stod mitt i ett rum och det var massor av människor runt omkring oss. Jag blev dock tvungen att lämna Lars i badet då min pappa kom in och bad mig stryka färdigt....

Kan någon tyda denna dröm åt mig så vore det väldigt tacksam. Och säg gärna att det betyder att jag jag längtar efter ett hett bad och nystrukna kläder, för annars blire ju hispan för tusan!!

Men nu är frullen i magen, kläderna på kroppen och håret som ett fågelbo. Det betyder med andra ord, att det är dags att börja traska ner mot jobbet. Ner till jobbet och ta samtal från människor som supit bort sina mobiler och pinkoder igår. Dem är många vill ja lova:)

Tjejer: Om jag går ut med er ikväll. Kan ni oxå ställa eran klocka på 06.00 då och ringa mig så jag med säkerhet tar mig upp till jobbet?? Toppen! :)

Kommentarer
Postat av: Elkan

Självklart!!!

2008-11-01 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0