Vad är det med mig?

Jag är så himla trött nu förtiden att jag knappt orkar med dagarna! På morgonen när klockan ringer vet jag inte om jag är död eller levande...

Har blivit "skillad" på jobbet oxå. Alltså fått klivit upp ett trappsteg och fått ett till uppdrag. Kimpa har oxå fått det, och när vi fick förfrågan tittade vi på varandra och skrattade lite nervöst och klämde ur oss: Ööhh..va?! Ska vi?! Haha jaa det blir en utmaning för oss, men det ska vi nog klara. Utbildningen börjar imorn!

Var ju som sagt på bibblan idag..och jesus så dåligt det är där!! Inte en, inte en enda bok om segregering!!! Måste ta mig till mitt universitets bibliotek på fredag och se om jag kan få låna där, för detta håller inte.

Ett nytt vintrinskåp stog i mitt kök då jag kom hem idag. Det blev faktiskt fint...var lite orolig att det inte skulle bli det, och sa till mamma att hon såg mig som en avlastningsplats för hennes grejer som hon inte får plats med. Men det blev fint:) Bara en sladd som måste fixas nu så skåpet kan lysa oxå!

Mia, ska du med på middag på fredag?? Och resten av gänget, vad ska vi äta? Ska vi göra knytis? Och Sandra vad säger du om lövbiff med färskost??:)

Nu: Sova

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Lina......mamma kan hon :-) visste redan innan jag gav dig skåpet att det skulle bli skitsnyggt i ditt kök. Nu gäller det bara att fylla det med bra saker,inte bara alkohol. Puss o Kram Mamma

2008-11-20 @ 08:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0