Förhållandeskräck

Pratade med en kompis igår om personer som går från ett förhållande till ett annat jämt. De klarar alltså inte av att vara ensam.

Jag själv tillhör inte den skaran då jag lider av total förhållandeskräck!! Mitt av och på förhållande som varade i 6 år gav mig inte mersmak för förhållanden direkt.

Tanken av att åka på semster med en pojkvän ger mig klåda. Att vara uppe i varandra 24/7 i x-antal dagar skulle på allvar ge mig krupp. Jag behöver tid för mig själv, då jag kan sätta på mina favvolåtar och bara få vara. Att ligga och pilla i varandras hår är väl mysigt ett tag, men sen måste jag få göra "mitt" lixom.

Kanske låter egoistiskt, kan även vara så att jag ÄR egoistisk vad det gäller denna fråga.

Men en sak är då iaf säkert. Någon efterhängsen flickvän som vill ha sin kille hemma jämt, det blir jag då aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0