God Morgon..

..folket.

Jag är fortfarande på sjukt dåligt humör pga en människa. Trots att jag drömt roliga drömmar så försvann dem när jag slog upp ögonen och tankarna kom tillbaka. AAAAHHHHH!!!!!!!! Måste släppa denna irritation innan kvällen, för det är ju som sagt F-E-S-T-! ikväll!

Tog bilen till jobbet idag, första gången faktiskt! Men måste brassa ut till Birsta då jag slutar kl 17.00 idag, för vet ni vad? Lina har absolut ingenting att ha på sig ikväll. Nada, zipp, cero, null, kläder! Kommer alltså ha 30 minuter på mig att hitta innan de stänger...men jag godtar utmaningen.

Men nu äre dags att logga in i telefonerna här....även att det redan är 8 i kö?? Varför ringer man en kundtjänst kl 09.30 på en lördag????

Kommentarer
Postat av: emma

haha,du,inget att ha på dej?? visst!! hur ska du hinna? men vet att du är som mig,hatar sena människor! ikväll blire minst fyra toasters!:D

2008-10-25 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0