I did it!

Klarade provet. 85% av 100.  Thank you.

Inte för att jag kan grejerna annars, men det var mer tjänst frågor än saker som vi annars för - kollar upp allt i 700 olika system!

För övrigt så ställde jag mig en fråga igår.

Nu i dessa fattetider, så är min mamma så snäll att hon ger mig matlådor då och då, och till frågan nu då:

Odlar människan matlådor i trädgården elle!?!? JJag har säkert 10 av hennes lådor i frysen, 3 som står i skåpet och två som jag använder. Utöver dessa så har hon ju själv en massa lådor i sina (båda!!) frysar samt att hennes karl oxå har matlådor varje dag.

Och tro inte att det bara är gamla glasslådor, icke! Det är fina lådor, sådana som man blir lite stolt över i lunchrummet då de andra sitter med sina "sia/GB-lådor".

Jag är undrande...

Nu: Back to work, sen inhandla Flisans present, hem, köpa snarra - dö i soffan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag odlar matlådor :-) enbart för din skull Lina. Vad gör man inte för sina barn när dem har dåligt ställt// kram mamma

2008-10-03 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0