John Blund - where are you?

Jag kan inte sova....från det att jag kom hem från jobbet kl 22.30 så har jag sett alla veckans serier. One tree hill, Gossip Girl och Greys Anatomy. Riktigt bra avsnitt av alla tre faktiskt.

Nu när jag ligger här och inte kan sova så fick jag en attack. En attack att plocka ut alla pengar jag har, boka en enkel biljett till Thailand och bara vara där tills jag känner att det är dags att komma hem. Jag behöver omväxling i mitt liv - ett äventyr! Jag är så fruktansvärt feg av mig och vill gärna vara "broder duktig", medans det jag egentligen vill vara är wild and crazy!! Jag vill slippa alla ansvar för ett tag, bryta alla regler och se vart vägen leder.

Jaa gott folk, nu drömmer jag verkligen, men vad ska en lam flicka från s-vall göra om hon inte kan få drömma?!

En sak är då säker i denna miserabla tid, och det är att det blir tjockpannkaka till frukost imorn. Jag bryter en regel, jag äter lunch till frukost. Ooooohhh, tjejen lever faaaaaarligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0