Jooråsatte

Solen skiner, halva dagen har gått och jag lämnade nyss soffan för en dusch, men är nu tillbaka i samma position. Drygt.

När folket kommer hem från sin arbetsdag idag så ska jag bege mig till min. Min första arbetsdag själv i telefon, utan ngn att fråga. Jag är så nervös att magen vrider och vänder sig, hjärnan snurrar och kroppen stretar emot.

Men, men!

Ser på Oprah nu iaf (givet val då man är hemma en dag) och det handlar om polygami = flera fruar. Men shit så sjukt det är...Aldrig att jag skulle dela med mig av min man, han är ju MIN man. Hur värdesätter man sig själv om man accepterar detta levnadssätt? Så högt på trappan kan man ju inte sätta sig precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0