Keep on going

Jaa som ni förstått så har saker och ting inte varit på topp de senaste dagarna. Efter att ha pratat med en viss person så kom det fram att den sanning jag alltid trott på men som har blivit förnekad visade sig vara sant..och jag tror på allvar att en del av mig dog.

Men livet måste gå vidare, vilket de förhoppningsvis gör. Jag kan inte fortsätta leva i gamla mönster, i samma gamla ekorrjhul. Livet måste gå vidare!!! Har bara lite svårt att komma på hur...?

Men men.

Idag ska en CV lämnas till ett jobb som jag blivit uppringd om att söka. Måste ju erkänna att det känns lite små kul..:)
Dock hoppas jag helst på ett annat jobb som jag sökt. Men allt är bättre än där jag jobbar nu..!

Dags för frukost och jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0