Mår ni gott nu?

Jaa alla ni som pratar om den underbara helgen som kommit!?!?

Men men..vad är en bal på slottet??

Jag jobbar...det går åt h-vete! Will I ever learn?!?! Även att två av mina favoriter ska sluta nu...

Gud, om du läser detta: snälla...SNÄLLA sänd mig ett nytt jobb. Ett jobb som jag kan, ett jobb med mänskliga arbetstider och hyffsad lön. Amen.

Även att jag aldrig fått så mkt utskällningar som jag fått dessa dagar av kunderna..är det mitt fel om dem tappar mobilen, slår fel koder osv?? Jag förstår att det kan vara frustrerande, men att jag ska bli kallad: idiot, mjölhjärna och allt vad det är, är faan inte rätt! Oftast skrattar jag efteråt, men ibland efter 8 timmars jobb och klockan är 23.55 tryter även min gräns.

Ps. Jag vill ha godis! Det är ju för fasen fredag!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0