Mord i sinnet

Idag hade jag kunnat nitat en medarbetare.

Då jag frågar en person på jobbet hur man ska göra med en "godman" så säger personen ifråga att det är samma sak som borgenär. Nää säger jag, borgenär och godman är två helt olika saker! Men nej..han vägrar att ge sig. Precis då kommer våran chef och vet ni vad idioten säger???
"Joel, visst är inte borgenär och godman samma sak?"
Joel tittar på mig och ger mig en förklaring vad skillnaden är mellan dem.

MEN VA FAAN, DET VAR JU JAG SOM SA ATT DET INTE VAR SAMMA SAK!!  Alltså kände människan i fråga på sig att han hade fel och vände på steken istället. Jag såg i mina tankar hur jag hoppade på honom och drog han i håret. Pucko.

Ser på färjan nu. Har inte lyckats sett det förut. Men vilka människor! Hahah! Jag har alltid velat åkt på en kryssning, men är ju så sjukt rädd för båtar och vatten och det skulle aldrig gå! Sist jag åkte färja var till Danmark och då satt jag och grinade bakom en jucka(heter/stavas det så?)palm hela resan.

En till grej som är jobbig är att jag har haft tisdag hela dagen idag. Förstå hur lång veckan blir då?

Nu ska jag soooova! Eller först lösa lite korsord givetvis! Ja menar är man en pensionär så är man.


Kommentarer
Postat av: kim

hahaha vem var det? nu blir ja nyfiken :D

2008-10-14 @ 12:48:05
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0