Morrn Morrn

Eftersom jag inte kom hem igår förrän vid 22-tiden och då stupade jag i sängen så hann jag inte skriva nått.

Tänkte ändå att jag lite snabbt ska yttra mig om helgens bravader.

Funderade länge på om jag skulle gå ut eller inte i lördags. och klockan 21.45 så gav jag upp och drog en kam genom håret och begav mig till Lisa. Förfesten var riktigt rolig, med en massa nytt folk, och jag fick prata om min favvo stad Umeå då vissa av killarna som var där bor där nu.

Nåväl.

Krogen.... jag vet inte vad det var med mig, men jag måste ha haft observationsglasögonen på mig för jag såg då ALLT!! Och det gjorde att jag starkt funderade på att sluta dricka alkohol. Jag såg två stycken, GROVHÅNGLA på dansgolvet, och det var den värsta sortens grovhångel. Vi pratar juckar mot varandra, klämma och ta ÖVERALLT på varandra, tungorna i hela ansiktet. Jag kände lite avsky. När killen taffsade så mkt på tjejen så att hennes tub-top åkte ner och hon visade brösten för hela stadshuset, så räckte det för mig att vilja byta dansplats, så jag sökte mig ut mot kanten. Jag såg även tjejer dansa porrdans med varandra vilket är det pinsammaste jag vet. Why? Vad får man ut av att jucka sig mot sin kompis, dra handen genom håret, och bita sig i läppen? Sexigt är inte ordet jag skulle ge som beskrivning.

Det hända en massa mer, men nu är jag sen.

summa summarum:
Jag är inte guds bästa barn, men,
Jag skämdes för folket i helgen.
Jag skämdes för att jag var på samma ställe som dem.

Kommentarer
Postat av: emma

men på lördag ska vi ha roligt! ska ju absolut dansa som björn..hahahaha:D

2008-10-21 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0