Mot helgen!!

Halva veckan avklarad - yes!

Men vad vill vädret då??

Vaknade inatt av att det smattrade gärnet mot mina fönster. Men då jag klev och under tiden som jag gjorde mig iordning så kom det inte en droppe....förrän jag skulle gå!

Jag tar bilen tänkte jag...men nej. Den har ju min mamma fått låna (som behöver den till mer än bara skydd för regnet)

Så jag tänkte att jag skulle ta mitt para... Näää just de...äger ju inget sådant

Nämen då tar jag mitt regnstä...nää just det...det ligger i bilen...som mamma har...

Fan.

Jag fick ta min vinterjacka. Det funkade bra!...på vägen dit...

Då jag ska gå hem har ju temperaturen stigit och regnet slutat och jag känner då jag kliver ut ifrån jobbet, att detta blir varmt!

Till råga på allt, behövde jag bege till H&M för att lämna tillbaka min byxor som var trasiga. När jag kliver in på H&M håller jag på att dö!!!!!!! Svetten kom från alla porer min kropp äger och jag kände att jag måste fortare än kvickt ut!

Tjejen börjar då prata om att sänka priset och laga själv och tittade på sömmen i hundra år och jag kände hur jag började få panik, och ville skrika - MEN GE MIG BARA PENGARNA TILLBAKA FÖR HELVETE INNAN JAG FLYTER BORT!! JAG LOVAR ATT KÖPA NYA DÅ DE KOMMER IN IGEN, MEN LÅT MIG FÅ GÅ UT!!!!

Så det var min dag:)

Har även köpt en snygg dekor till min dator idag som jag förövrigt hatar, men var är det man säger? Håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmre. Jag är ovän med mina lenovo...och den anar inte att den snart åker ut genom fönstret...med vinterjackan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0