Oh no it's friday!

Det är fredag och en annan sitter och jobbar. Lovely. Jag menar jag jobbar ju bara till 24.00 så det är ju lungt....!

Skulle ju ha gått hem igår då jag slutade, men fick ett sms från Kimpan som innehöll en halv utskällning om att jag skulle gå hem själv så hon skjutsade hem mig den lilla ängeln:)

Sitter och grubblar över hur jag ska spendera min helg. Jag jobbar som sagt till kl 20 imorn och börjar kl 07.00 på söndag, men är sju jäkla sugen på en utgång. What to do??

Även att jag åt nå så fruktansvärt mkt till middag nu att det lixom "stramar" i skinnet på magen. Men det hindrade mig ju inte från att trycka i mig en bit sockerkaka och godis. Vad vill mina matvanor?

Men nu ska jag kämpa på här då de sista 2½ timmarna.

So long!

Kommentarer
Postat av: emma

men lina lucia andersson..hur gick det med din vita månad?? haha=)

2008-10-31 @ 21:48:22
Postat av: Lina

Jag men fasen!! Att bara vara med mig själv är ju ingen höjdare direkt:) Men är inget bestämt:)

2008-11-01 @ 01:03:46
URL: http://luucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0