Skämtaru elle?

Bara för att jag och elin pratade igår om sömnbesvär så blev det en sömnlös natt.

Jag kände mig trött då jag la mig i sängen, men kunde lixom inte komma till stadiet där man somnar in. Tokig blev jag till slut och satt på tv för att försök slötitta mig tills sömns..men icke. Då jag sista gången tittade på klockan och såg att den visade 05.05 och att det alltså bara var en timme kvar tills att jag skulle kliva upp trodde jag det var ett skämt!!

När klockan sedan ringde blev det min vanliga rutin. Jag vägrar öppna ögonen, jag leder mig själv till badrummet, ställer mig i duschen, står där och öppnar inte ögonen förrän jag kliver ur den.

Sen när jag skulle gå till jobbet så blir jag omgådd av alla!! Det framkallar panik hos mig. Jag har nämligen tvångstankar att ingen får gå om mig, samt att jag måste gå om alla som är framför mig. Ibland då jag kommer till jobbet eller vart jag nu ska, kan jag var helt svettig för då är det nån jävel som gått ut i kamp om att vinna och då blir jag tokig!!! Går så snabbt i bland att det bara bränner i benhinnorna, men skam den som ger sig!

Denna vecka är det one tre hill, gossip girl och greys anatomy igen, me like:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0