Sweets!

Alla som känner mig vet att jag är godisråttan utan dess like! Men denna vecka är jag extrem!! Jag vill ha godis, socker, kakor all the fucking time!!

Ska åka och köpa snart faktiskt...jag MÅSTE!! Än finns det lite plats i ådrorna för mitt blod att flyta fram i, kolestrolet har inte tagit allt!

Jobb prat igen då.

Då man ska gå på toa, har rast, lunch osv så måste man ställa in telefonen på det, för annars får man ngt som heter ACW (after call work) och den tiden får man inte ha mkt av.

Iaf så loggar jag på lunch då jag ska äta idag. Sitter "chefen" Joel i matrummet och pratar. Då jag har lite tid kvar av lunchen så sätter jag mig och glor lite på blocket. Då kommer Joel fram och knäpper ett kort på mig med sin mobil. Jag försöker gömma mig för att inte hmna på bild och undrar vad han ska ha den till.
Joel: Nää men jag ville bara ha en bild på en som sitter ACW i 26 minuter, och sen så skrattar han.

Jag har alltså glömt att logga på lunch elle tryckt fel eller vad jag nu gjort, och det ser INTE bra ut på mina samtalstider. Men då Joel vet att jag var på lunch så är allt lungt...men jag skämdes....:)

Försökte knäppa en bild på frillan idag, men närbild på fejjan är för gräslig, så det blir en suddig helkroppsbild ist, så ni i alla fall fattar konceptet!


Nu: Godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0