Trött

Är fortfarande trött...men så trött som jag var i morse var inte mänskligt!! Det kändes även omänskligt att behöva ställa klockan på 07.00 på en söndag..!

Guud så jag pratar jobb känner jag! Men alltså det är det enda jag gör och det enda jag tänker på just nu. Jag jobbar varje dag och tycker att det är svårt, så alla mina tankar kretsar runt detta just nu..tyvärr!

Sen så händer det inte så mkt annat i mitt liv just nu, jag är nervös inför uppsatsen. Jag kommer att få skriva den själv och detta då jag jobbar heltid (där kom det igen) och jag fattar inte hur ska få ihop det. Men den måste ju göras, för jag ska ju vidareutbilda mig och då måste jag ju ha allt klart innan.

Jag vet faktiskt vad jag vill bli nu när jag bli stor och det känns skönt! Ska maila en person imorn och be om lite vägledning om hur jag ska gå till väga och sen så är det raka vägen till mitt mål!

Men nu ska jag poppa popcorn och äta turkisk peber till se upp för dårarna..elle ska jag se 21?

Måste bara tillägga oxå att min farmor ringde förut och sa att hon saknade mig och frågade om de fick komma och hälsa på...jag är otroligt lyckligt lottad vad det gäller dem! Mer omtänksamma människor än min farmor och farfar finns nog inte, och det tackar jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0