Vilken början på helgen!

Igår efter jobbet tog mig en sväng på stan för att försöka hitta ngt till Lisa. Hittade inget till henne, men en jacka till mig själv:)

Träffade dock Lisa, åkte till hennes lgh, sen hem till mig, till ikea med emelie och tove, sen Mcdonlads och sen hem till Lisa igen för att lägga ut ny inköpta mattor och dricka vin och se på film. Vi såg Man of honor och Ps. I love you och tårkanalerna fick jobba en hel del för vissa hehe:)

Jag kom inte hem förrän halv tre igår natt och var hyffsat trött må jag säga!

Idag har jag städat, tvättat, möblerat om i sovrummet, köpt present till Lisa, hämta kläder hos emma, handlat, samt att bilen pajjat. Jag är helt slut!!

Ska jäsa lite nu i soffan innan jag sätter igång igen....kommer fasen somna efter första glaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0