Flashbacks

Kommer ni ihåg då man var typ 12-13 (om du är född på 80-talet) och det var inne att chatta på Aftonbladet??

Då var det alltid så spännande att få prata med någon som hette "Snygg kille 15". Man trodde ju på allvar att killen eller personen var en snygg kille på 15 år. Själv så ljög man och sa att man oxå var 15 eller 14. vad roligt det var alltså! Jag kommer ihåg att jag och syrran slogs om datorn, inte för att jag tror att hon skulle chatta..men jag ville jue!! Herregud, jag kunde ju gå miste om en snygg kille 15, eller varför inte en snygg kille 17!!!

I efterhand nu så förstår man, att hälften av dessa nicknames, var Anders 57 så försökte lura trosorna av en.

Brukar ni se på söndagar tror jag att det är, på femman om dem som haffar pedofiler? Det är verkligen sjuka människor!! Se det ikväll om ni missat det! 22.30 tror jag att det går...

Ska ta och göra mig lite mat snart då det vankas giffarna ikväll. 20 spänn på att dem förlorar! Åker dem ner i ettan, tror jag inte att jag kommer gå nästa år faktiskt. Jag har sett giffarna sedan jag var typ fem...men man måste ju konstantera att dem är inge bra. Och jag blir på så jäkla dåligt humör då dem förlorar att se dem vara dåliga i div 1 lockar inte...iaf inte just nu! Jag har ju en förmåga att vara impulsiv och säga att jag ska/inte ska göra saker, men det brukar ändras ganska så snabbt.:)

Det blir iaf, vinterjackan på i eftermiddag det är rått som tusan ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0