Hungrig!

Jag är så sjukt hungrig just nu! Och det är 30 min kvar till lunch..kom igen klockan!! ÖKA!!

Såg ju mina favvoseries igår ju. One tre hill var ok, gossip girl gjorde att jag skämdes under hela avsnittet.

Avslutade kvällen som vanligt med The Hills avsnitt, fatta serienörden jag har blivit!!! Men har man inte roligare liv än så här så får man göra det bästa av det! Iaf Lo, som är med i den serien är fasen djävulen själv! När hennes bästa vän pratar om ett viktigt problem blev hennes svar tillbaka: Den här soppan smakar gott!
What the f*ck? Pucko...

Även att jag tuggar tuggummi förbrilt just nu. Köpte tuggummi med smak (alltså goda samker inte mint) vilket gör att jag måste byta tuggummi hela tiden, för jag vill ju åt smaken.

Men nu bryter jag ihop snart om jag inte får mat!!!

Lilla A sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0