Jaa gott folk

då har man tagit emot sina första samtal idag då..och herre min skapare!!!!!!!!

Mitt första samtal var en utlänning och jag hörde inte ett ord av vad han sa.
Min andra kund var helt galen av ilska och innan det samtalet var över så rann svetten.

Hur i h-vete kan man skylla på mig för att dem varit klantig och slagit fel pin-kod så att de spärrat kortet?!??!

När jag gick hem idag gick jag på stapplande ben, var svettig, slut i huvudet och ställde jag mig frågan: Vad f--n har jag gett mig in på!??!

Jag kommer får namnet "tjejen som frågar om allt!!" på jobbet. Jag kommer bli irritationsobjektet!!

Var och handlade förut, en söt liten almenacka fick följa med hem. Jag som varit van med min lärarkalander, saknar verkligen strukturen nu då jag varit utan. Men nu är jag back on track igen.

Även att när jag satt mig i bilen för att åka hem och nallat upp en godis så tappar jag den i min skitiga bil, givetvis så ska jag ha hunnit slickat på karamelljäkeln så allt skit fastnar jue!! Suck...

Men nu kommer Lisa och hämtar upp mig, ska glutta på hennes nya lägenhet sen ska vi och några till ha spelkväll. Så trött som min hjärna är idag så siktar jag inte på topp-placering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0