Jag gör inte många knop

Henrik är tillbaka på jobbet idag vilket ha betytt - skratt! Haha jävla galning...:)

Godis blev inhandlat idag på lunchen - VÄLBEHÖVLIGT! Jag behöver mitt godis för att fungera, så nu fungerar jag jäävligt bra!

Vi hade en diskussion förut oxå, hurvida man tittar på papperet eller inte då man torkar sig vid no. 2. Jag anser att man absolut måste titta på papperet, för hur vet man annars när det är klart?!? Jag menar det behövs ju olika många drag varje gång jue...(dock inte för mig då jag alltid är hård i magen och inte haft skit på papperet på två år! Men jag tittar ändå.)

Är jävligt träningssugen oxå, men vad ska jag träna och vart?! Vet ju att det inte är någon ide att skriva in mig på nå gym, för det tycker jag är roligt i en vecka sen lägger jag ner....!

Lite självdiciplin - tack!

Jo just! Måste skriva det en tjej sa till mig då vi var och käkade på Svenssons.

Jag ska gå på toaletten och det står en tjej utanför killtoan. Jag undrade ju om hon väntade på nån som var där inne elle om hon skulle gå på tjejtoan.

Jag: Står du i kö?
Tjejen:Nää, jag står bara här för att det är roligt....!

Men vad ville attityden?!?!?

Jag blev stött och gav iväg ett fake " Hehe" Men ville egentligen säga: Jaha, och jag som trodde att du stöd i kön till bitterkärringarnas klubb!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0