Jag lever!

Om ni undrar vart jag tagit vägen så har det varit full rulle heela helgen. Jag har sovit hos mamma två nätter vilket är en jäkla upplevelse!! Människan låter, viner, fräser, sätter sig upp i sängen...jaa hon halv skrämmer mig lite ibland faktiskt!:)

Blev en utgång igår oxå! Och den var riktigt rolig! Vi körde en kortlek som heter sanning eller konsekvens hemma hos emma och det är verkligen så himla roligt att höra hur olika vi killar och tjejer ser på saker och ting.

Träffade även på min chef ute...(Malin - min chef på telenor, hänger du med?:)) Och det får mig att tänka på jobbet.....en vecka kvar med faddrar och jag är livrädd för att denna vecka ska ta slut. Vi har ju värsta reglerna att man måste hålla sig inom vissa tider med kunderna för annars...jaa annars ligger man risigt till. Men mitt största problem är ju som sagt att jag inte kan. JAG KAN INTE!! Att jag ska jobba på detta jobb är som att be mig måla av en kopia av Mona-Lisa - vilket är omöjligt!!

Men nu ska jag på ikea med mor, en fika hos farmor och farfar. Denna helg går i familjens tecken då jag tror jag nästan träffat alla.

Här är vi med!
Den blonda, den svarta, den bruna
Vad gör man inte för leken??:)
som sagt...:)
Flisan!
Oh no you didn't!
Jag och skallepärerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0