Men!

Kan folket sluta ringa/smsa mig om att ha med mig ut?? Jag vill ju! Men jag är F-A-T-T-I-G! Och fattigare kommer jag ju bli....alltså det är ju så synd om mig just nu och ett tag framöver att det inte är sant.

Jag har även tvättat och städat sedan kl 12.

Så nu har jag rent hus och rena kläder. Doftar sommarblom här hemma! (yeah right)

Middagen är hos mamma ikväll..tack för den!

*Undra om jag ska flytta hem till mamma nästa månad så hon får föda mig? Det enda jag behöver betala då är snus. Men vilken ide! MAMMA?!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vad säger man......Ett villkor, jag fixar maten men inga fasta middagstider för det kan ingen hålla i denna familj, alla äter nar det passar för dem, då kan jag stå för middag en månad framåt.

;-) //mamma

2008-09-07 @ 14:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0