Men shit alltså..

Hur jag ska kunna lära mig allt som vi gått igenom idag är faan ett mysterium!! Jag hittar ingenting ideras system och använder mig av sökomtorn hela tiden istället för att lära mig vart saker och ting finns. Jag är helt slut i huvudet.

Tror inte jag kommer finna några nya "best friends" i denna grupp direkt. Snacka om en salig blandning av människor!
Roligast var ändå han som presenterade sig själv som en sjujävla dansare som dansar sjukt mycket och älskar att leka med sina katter! Öhh...what?!?!

Det blir med spänning hur jag ska utvecklas till detta...uppdatering kommer.

Nu: MAT! Skagen mackan till lunch var ett av mina mindre smarta drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0