Morning

Det blev pizza igår, och snacka om att den var god!!!:) Jag njöt faktiskt av varje tugga. Den var extra tunn vilket gjorde att man inte mådde sådär äckligt mätt efteråt - helt perfekt med andra ord! Barbpizza vezuvio med bea och sallad M-m-m!

Sen hade jag köpt 1,2 kg godis som jag och Magnus satt och åt av hela kvällen, även då vi inte ville ha nå mer så letade sig handen ner i skålen och man haffade några fler. Varför gör man så??

Alfred hade en underbar kväll han med. Han var helt galen och bara sprang omkring och skrattade. Och så fort jag gick iväg så att han inte såg mig skrek han: Niiiiinaaa??!?! GULLIGA UNGE!!!:)

Måste skynda mig nu dock, ska till alfred igen då Magnus måste iväg och göra några ärenden, sen tänkte jag försöka hitta mig några vantar, fattar hur kallt det är nu på mornarna?

Det kommer bli en lugn helg...det kommer bli en lugn helg...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0