Nää

det känns inge bra.

Jag har haft ångest hela helgen inför morgondagens jobb. Jag kan ju inget!! I fredags bad jag en liten bön inför varje samtal att det skulle vara en snäll kund med lätta frågor. Efter fem samtal var jag helt slut pch då var det två timmars jobb kvar. Hur ska jag då må imorn då jag ska sitta i 8 timmar!!?!

Folk säger: Det är luuuungt, du kommer att komma in det jätte fort! Ingen fara. MEN DET KÄNNS INTE SOM SÅ!!

Jag har väl gett mig in saker som jag tyckt varit svårt förut och kännt just att detta kommer jag med tiden klara, men inte nu. Detta är inte min grej. Jag HATAR att känna mig osäker och att jag inte kan. Sen då att kunderna skriker är arga och kallar en, en jävla massa saker (vilket jag visste att de skulle) gör inte saken bättre.

Sen utöver detta jobb ska jag plugga heltid och då får man ett mail från skolan: Då vi anser att denna kurs/uppgift kräver mkt tid och är så pass svår så ser vi att ni skriver det i par eller tre. Jaha?!!? Va härligt att få det mailet nu när jag ska skriva det SJÄLV!

Det är ingen bra söndag idag....

Så jag gick ut och gick förut, och är det dags att skaffa nya glasögon då man spanar in en snygg kille i vitmössa för att se då man kommer närmre att det är en vithårig gubbe....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0