O-o-onsdag

Halva veckan avklarad -check!

Bara torsdag och fredag kvar sen helg!! Efterlängtade helg!! Denna vecka har varit sjukt seg...nervositeten över att det är dags att sätta sig i telefonen på måndag gör det inte bättre. Handen på hjärtat - jag kan inte ett skit. Vid varje ny grej vi går igenom så växer mitt frågetecken som jag har över huvudet till en storlek större....jag kommer snart inte igen dörrposten!!!

Bass, siebel, option 31.1 eller var det 48.4?? Elle kanske det var 15....JAG HAR INGEN ANING?!?!?

Lisan var här igår åh, vi tog en promenad, åt gröt såg idol och gossip girl (innan min grinattack). Vi skrattade även ihjäl oss då vi såg på bilder och filmer från sommaren. Kameran är ju en underbar uppfinning alltså:) Och det som är bra med att vara fotograf är att man slipper själv vara med på bilderna. Man får inte vara dum...!

Jag får även så jäkla ont i magen av att sitta still hela dagarna. Jag känner hur magen jäser och jäser ju mer dagen går, och idag var det hemskt! Jag tänkte på allvar springa ut i vägen då jag skulle hem och stanna en bil och tvinga dem att skjutsa hem. Jag fick panik! Jävla, uppblåsta, krångel mage...I - DONT - LIKE - YOU-!!

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0