Prinsessor och rosa moln

Idag då jag gick hem så gick jag och funderade på Prinsessans blogg som jag vet så många läser.

Det jag tänkte på är att hon skriver aldrig någonting negativt i den bloggen. Hon har aldrig skrivit att hon och hennes "E" har haft en despyt, men nämner gärna då han köper henne blommor och en fet diamantring. Det är inte fel att skriva en glad blogg och framhäva positiva saker, men hur sann är den?

Jag förstår oxå alla hennes kommentarer som hon får, där människorna skriver att de bara lääääääängtar att få läsa om hennes dag, för dem är ju en sådan lycklig och fin familj att dem nästan vill gråta! För vem vill inte läsa om det "perfekta livet" som alla drömmer om?

Jag vill inte låta som en bitternisse för det är jag inte. Men även solen har sina fläckar, och bara för att man har en rosa bakgrund och ler på varje upplagd bild och önskar "FAB" dagar övertygar inte mig om att livet är perfekt.

Men egentligen, vem är jag att dömma? Min blogg handlar mest om klagomål så smaken är som baken - delad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0