Raderat

Föregående inlägg blev raderat pga systers kommentar.  Men! Jag är fortfarande en knövlare;)

Annars så känns det som om jag har gått upp 10 kg i helgen! Mammas helgfrukostar är INTE att leka med. Jag får vaniljyoghurt, chokladcrips, salamimackor, ostmackor, leverpastejsmackor samt ägg. Utöver det så har jag fikat hos farmor så vägrade ge sig förrän jag ätit av alla kakor hon plockat fram, sedan blev det middag hos mamma . 2 potioner lasange, sen har jag tryckt godis nu här hemma.

Man kan tror att jag samlar på mig fett för att överleva vintern!

Min trötthet från gårdagen har kommit nu....jag vet inte om jag ska ta mig en PN eller inte..? En film ska iaf ses nu, den får avgöra om jag kommer att somna eller inte.


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, det äckligaste var när du tyckte att du kom för "nära". Eller egentligen var hela inlägget äcligt :-)

2008-09-28 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0