Sweet dreams?

Jag har drömt sådana konstiga drömmar på senaste. Eller egentligen inte konstiga drömmar, men om folk som jag varken känner eller sett på år och dar!? Jag menar hur har dem kunnat tagit sig in i mina drömmar? Brukar man inte oftast drömma om folk man tänkt på eller sett under de närmsta dagarna?
Nåväl.

Inatt drömde jag om J. Jag har inte sett han sedan juli och när vi pratade sist minns jag inte ens. Det känns skumt att ha drömt om han inatt då han inte funnits på tankekartan på väääldigt länge, och sjuk var drömmen åh! Tror min hjärna vill spela mig ett spratt.

Nu jäklar hoppas vi att denna dag och morgondagan går FORT! Japp, jag kommer att nämna att jag längtar efter helg i varje inlägg nu fram tills att det är just...helg! So get used to it.

Trevlig torsdag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0