Vad göra?

Först och främst så måste jag berätta om min natt. Pratade med Elkan vid typ 22...somnade inte långt därefter. Vaknade vid halv ett och såg då att jag fått tre sms. Svarade på ett sen gick jag och la mig och sov igen. Jag skämtar inte: från kl 1-3.30 så fick jag ungefär 40!!!!sms, av en och samma person! Till slut så blev jag rädd och stängde av mobilen och drog igen skjutdörren till mitt sovrum ifall personen ifråga inte lyssnade på mina (få) svar, och jag ville inte att X skulle se att jag var hemma om X fick för sig att åka hit och kolla.

Creepy!

Jag har varit vaken nu sedan halv 10 ungefär, vilket är ett rekord för mig! Att sova så länge alltså. Men, efter att jag vaknat förflyttade jag mig till soffan och här ligger jag fortfarande. Tror jag ska städa men jag får seeeee.

Elkan vill ut ikväll åh, skulle jag oxå vilja, men jag får ingen lön denna månad...HUR FAAN SKA JAG KLARA MIG?!?!
(även att jag måste sluta skriva fan ibloggen, har sett att det är ordet som används mest här)

Nu: Äta några till muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0